Uğur Batı

Fikir Yazarı / Akademisyen / Danışman / Üreten Konuşmacı

Reklamcı, marka danışmanı, akademisyen ve yazar Uğur Batı, aralarında çok satanlar da olan 14 kitabın yazarıdır. Aynı zamanda Harvard Business Review, Bloomberg Businessweek, Brand Map, Grafik Tasarım ve Milliyet.com.tr gibi yayınlarda köşe yazarlığı yapmaktadır.

Reklamın Dili, Marka Yönetimi, Enneagram ile Kişilik Analizi, Kendine İyi Bak, Dijital Oyunlar, Tüketici Davranışları, Ben Bilmem Beynim Bilir ve Sinaps adlı kitapları yazan Uğur Batı’nın Azraa-eel Menkıbeleri adlı romanı, Aşkın Karanlık Yüzü, Karanlık Yılbaşı Hikâyeleri ve Anadolu Korku Oyküleri adlarıyla öykü kitapları da olan Uğur Bati, marka, reklamcılık, karar bilimi ve nörobilim alanlarındaki bu kitaplarla en çok satan yazarlar arasındadır. Dünyanın ilk nöropolitik kitabı ile New York Times, The Times gibi uluslararası gazetelerde röportajlar gerçekleştirmiş olan Uğur Batı, nöropazarlama alanında Türkiye’de laboratuvar çalışmaları yapan en önde gelen akademisyen konumundadır.

Aynı zamanda Reklam Yaratıcıları Derneği Başkan Yardımcılığını da yürütmüş olan Batı, ödüllü bir reklamcıdır. Boğaziçi Üniversitesinde lisans eğitimini bitiren, Marmara Üniversitesi ve Yeditepe Universitesinde yaptığı 3 yüksek lisansın ardından Marmara Üniversitesi’nde doktorasını tamamladı ve LSU’da bulundu. Profesyonel kariyerinde pek çok ulusal ve uluslararası marka için reklamlar yazan ve stratejiler geliştiren ödüllü bir reklamcı olan Batı, Reklam Yaratıcıları Derneği Başkan Yardımcılığını uzun yıllar yürütmüştür.

Telsim, Rumeli Telekom gibi firmalarda marka uzmanlığı, Godeistanbul’da yaratici yönetmenlik, son olarak da İstanbul Menkul Kıymetler Borsasından Borsa İstanbul’a geçiş sürecini marka, kurumsal iletişim tarafında yöneterek, 4 yıl boyunca kurumda marka ve kurumsal iletişi görevlerinde bulunmuştur. Mevcut durumda ise Okan Üniversitesi, Kültür Üniversitesi ve Üsküdar Üniversitesinde dersler verip, marka danışmanlıkları yapmaktadır. Mevcut durumda pek çok ulusal ve uluslararası markanın danışmanlığını da yapan Batı, kariyerinde Avrupa Birliği Projeleri Yöneticisi, Dünya Bankası Projeleri Yöneticisi olarak bulunmuştur.

Borsa İstanbul bünyesindeki Sürdürülebilirlik Endeksi, Kurumsal Yönetim Endeksi ve Özel Pazar gibi birimlerin kurulmasında da rol almış Uğur Batı, bugüne kadar Türkiye ve yutdısında 1000 üzerinde sunum gerçekleştirmiştir. Uluslararası pek çok üniversite ve konferansa eğitimci ve keynote speaker olarak katılmış, yıllar içerisinde CNN Türk, Star TV, Habertürk TV, Bloomberg TV, NTV ve Haberglobal gibi televizyonlarda programlar yapmaktadır.

Katıldığı Etkinlikler

WhatsApp Image 2024-04-02 at 13.57.49 (5)
23 Şubat 2024 10:00
Ebeveyn Yolculuğunda Yeni Bir Yön
Atölye
Geçmiş Etkinlik

Bir sorunuz mu var?

Navigasyon Çağı nedir?

Navigasyon Çağı; adını tarihin en büyük keşiflerinin yapıldığı ve sınırların genişletildiği, 15. ve 17. yüzyıllar arasındaki Navigasyon Çağı'ndan almaktadır. Gerçekleştirdi, eğitimciler, eğitim yöneticileri ve ebeveynler için yeni ufuklar açmayı, keşfedilmemiş yöntemler ve yaklaşımlarla eğitim alanında yenilikler yapmayı simgelemektedir.